Buket_aliismail Kızlar benim bebeğim 3 aylık olucak yarın. Ben bilmedim süt korur diye düşünüp 3 4 kere korunmadım. Ve daha regl olmadım acaba ihtimal var mı bu aralar o kadar yorgunum o kadar uykum geliyor ki anlatamam. 😞
Aley_ Buket_aliismail Korunmasız yaşanan her ilişki de ihtimalde vardır maalesef. Bence bir kan testi, idrar testi bir şey yaparak öğrenin sonucu. En azından yoksa da içiniz rahatlar.
Firdevs167 Buket_aliismail ben 3 aylık iğne yaptırdım dün valla işimi şansa bırakamam daha 2 ay 3 günlük bebeğim İnşallah iğne %99 bari korur
Buket_aliismail selinkp ahaha aslında ben aman aman istemiyorum kafasında değilim tabi çocuğum daha küçük ama bakmam imkansız değil sadece ihtimal biraz daha düşük olduğu için önemsemedim
balliturta8 Asel21 eczaneden alıp sağlık ocağına veya doktorunuza yaptırabilirsiniz ama 3 aylık iğne çok zor bulunuyor 😥
1anne1bebek_ Buket_aliismail öncelikle merhaba.. Kimsenin özel yaşantısına müdahil olmak haddim değil belki ama sene olmuş 2021… Çok şükür herşey hakkında bilgi sahibiyiz süt korur mantığı çok saçma değil mi ve bebeğiniz daha 3 aylıkken.. Hayırlısı olsun hakkınızda ne diyelim
Buket_aliismail 1anne1bebek_ kesinlikle istemesem zaten korunurdum olacağı varsa olur ben akışına bıraktım olursa da ikiz gibi büyürler sıkıntı olmaz yani
zeyzey77 Buket_aliismail Sut korur diye bir şey yok. Korunmazsan hamile kalırsın sonra da istemiyorum diyorsunuz aldırmak istiyorum diyorsunuz. İstemiyorsaniz korunun
Buket_aliismail zeyzey77 hahah delirdiniz mi ne aldırması ne istememesi… istemesem korunurdum ben akışına bıraktım olursa ikiz gibi büyütürüm ayrıca kadının kadına bu şekilde konuşması çok yanlış 🙅♀️
Yaseminnykn Buket_aliismail allahım ya hem korunmasız ilişkiye giriyorsun hem olabilrmi diyorsun olur tabi bir damla bile yeter
Astalavistaaa Süt müt korumaz. Annemin ilk uyardığı şey doğumdan sonra hamilelik oranı çoook yüksek dikkat et dedi. Demek ki süt korumicak biz koricaz kendimizi. Allah korur valla 😆