Selinglr ben şuana sadece amme sütü veriyorum. Siz .mama mi veriyordunuz.. doktor beni korkuttu takibini yapan doktr metabolik bir bozukluk olablir bagursak mide sorun olablir derhal çocuk gastrolojisine götürün dedi.. yiine götüreceğim inşallah geçici bir durumdur dediğiniz gibi,… Ama çok zor cidden yıprandım….birde bebeğimde uzamış sarılık var . O da geçmedi sizde de var mıydı?