Dolunay4 Kızlar dun kızıma yaptırdım son dozu ates hıc olmadı ama bacak ağrısı oso hafif oldu bu aksam baktığımda ası yeri cok kızarıktı kasıdımı bilmiyorum ama ası yerinde kızarıklık normal galiba dimi bir oncekı bu kadar olmamıstı..
01asaf01 Dolunay4 bizdede ilk dozda olmamıştı ama ikinci dozda şişlik oldu aşı yerinde baya kızardı normal demişti doktor
herseyguzelolacakk Dolunay4 evet canım normal. Hatta yürüyosa ayağında aksama bile olabilir. Baya ağır bi aşı çünkü. Bizimde iki dozda birşey olmadı. Ama 3. dozda hem ateş hem bacakta aksama oldu. Bikaç güne düzelir merak etme. Şişlik varsa kolonyalı pamukla o bölgeye dairesel hareketlerle masaj yap.
irva Dolunay4 Soğuk kolonyayı pamuğa döküp aşı yerinde beklet biraz canım ama ovalama sadece üstüne koy.Geçer bir kaç güne normal durum yani.
Dolunay4 herseyguzelolacakk canım resmen aynıları oldu aksama oldu sıslık ve bu aksam kızarıklık coktu ası yeri yanıyordu elimı surdugumde dogru cok agır bir ası ınsan tedirgin oluyor 🥺
Dolunay4 Elvinmeva evet bızdede ve sislık ve kızarıklık inanılmaz oldu bu sefer oncekıler boyle degıldı
herseyguzelolacakk Dolunay4 Allah şifa versin inşallah canım. Ama merak etme beklenen şeyler bunlar. Geçer inşallah