Fitil kullanın önyargılı olmayın.Ben de korkuyordum ama hiç düşündüğüm gibi değilmiş.Şuan hamileyim ve hayatımda olmadığım mantarı oldum.Bağışıklık düşük olunca çok zor geçiyormuş.Bir de tiroit de çok etkili olabilirmiş.Ben bir fitil kullandım içinde üç tane vardı doktor üç paket yazdı baya 6-7 tanesini kullandım.