Edizbeyinannesi Kızlar sormayı unuttum 1. yaş aşısı olduk bugün. Ne zaman banyo etmeliyim. Bu aşının bi kısıtlaması var mıydı ?
Omertugra20 Edizbeyinannesi ben ertesi gün yıkadım bana doktorumuz verem dışında tüm aşılarda yıkıyabilirsin demişti