Merhabalar. Sizlere danışmak istediğim bir konu var anneler aynı durumda olan varsa lütfen deneyimleri izi bekliyorum. 8 aylık kızım gece gündüz uyku öncesi ağlama krizlerine giriyor neredeyse yarım saat ağlıyor zor sakinleştiriyorum. Uyku eğitimi vs denedik olmadı ben pışpışlayarak uyutuyordum ama bu ara hiçbir şekilde sakinleştirip uykuya geçiremiyorum. Aynı durumda olan anneler nasıl baş ediyor acaba? İyi akşamlar