20 gunluk olduk pazar gunu içten şişti sağ tarafimda dikişimin bide acıyodu oturup kalkarken hastaneye giitim acile kan birikmiş dedi kanamam da bi geliyo bi gemiyo hap yazmış kullaniyorum bi hafta olcak ama bi duzelme yok ya aranizda kan birikmesi yasayan oldumu