Kızlar oğlum 10 aylık ve yaklaşık 5 gündür öksürük ve burun akıntısı var zaten başlar başlamaz götürdüm dr a buhar antibiyotik iburamin verdi ama hala düzelemedi genzi tıkanıyor odada buhar mak sabaha kadar açık serum fizyolojik sıkıyorum burun spreyide var ayrıca başka yöntemi olan varmı ememiyor nefes alamadığından