Arkadaşlar oğlum crp değeri çok yüksek ve çok hasta akut Bronchitis dediler..
Antibiyotik ve ateş düşürücü veriyoruz çok atesleniyor çünkü..
Bu ateş düşürücü yu 3 gün 4 saatte bir fitil dönüşümlü (iki tane var) vercem. Sebebi ney ? Ateş hiç çıkmasın diye mi yoksa başka bir yararı daha var mı?