BESYO bölümünü bitirmiştim 2-3 sene oluyor okulumu bitireli ilk senemde denedım 70 civarı aldım bıraktım cocuk oldu falan bu sene tekrar denıyecem oğlum hareketlı bi cocuk ama yaramaz degıl akiam 9 da uyuyor gece 1e kadar çalışıyım gündüzde yanında oyun oynarken elıme notları alırım tekrar ederım dıye düşünüyorum ama nasıl başaracam nasıl yapacam siz neler yapıyosunuz temızlık bebek ders nasıl halledıyosunuz ? Veya kazananlar nasıl yaptınız nasıl bi planda ilerlediniz