Kızlar merhaba buzluktan süt çıkartmıştım. 2 gün önce donu çözülsün diye o gün aşırı hasta oldum. Yani buzluktan buzdolabına koydum dışarı çıkartmadım. Şimdi iyiyim atmam mı gerekir hiç ısıtmadım görüntüsü de iyi duruyor. Yoğurt deneyecektim ne yapsam??