kaymakliekmekkadayifi Kizlar bebeginin uyku rutininde dus olanlar kışın da aynı sekilde devam ediyor musunuz ? Yani bizim rutinimizde dus var. Ister istemez korkuyorum ya birsey olursa her gun dus aldirinca diye ilk defa kis gecircez bebegimle
Balkizlarim kaymakliekmekkadayifi Ortamı ayarlıyorum kıyafetleri falan herşeyi hazırlıyorum doğduğundan beri yaz kış farketmez yıkıyorum her gün 👌⚡💜
eceunverkanra kaymakliekmekkadayifi Ben de her gun yikiyorum normalde ama su an evimiz aniden soğudu ve merkezi sistem oldugu icin yanmadi henuz ev cok soguk, usutmemek icin gun asiri yikiyorum su an, kaloriferler yaninca tekrar her gun yikayacagim🙏🏻
[silindi] kaymakliekmekkadayifi kar kış kıyamet olsa da yıkıyorum. Çocuğum çok daha rahat uykuya geçiyor. Hiç hasta olmadı. Zaten kışın doğdu. Eve geldiğimizden beri her gece yıkandı
Baldantatli Korkmayin ama saclarinin yada kaga yapısının kuru oldugundan giyimi ve oda derecesini sik sik kontrol edin