Kızlar bebeğim 3 aylık erkek çocuğu. Sünnet oldu 1.5 ay önce ve sünnetten sonra kabız oldu bende yağlayıp poposuna uyarı verdim parmağımla sonra yaptı anında aradan 3 gün geçti yine yapmadı bidaha uyarı verdim bu böyle gitti 1.5 aydır kakasını 3 günde bir merhem kıvamında uyarılarak yapıyor 3 kere falan kendiliğinden yaptı sadece. Sizce alışkanlık mı oldu yoksa bağırsaklarında problem mi var