Merhaba bebeğim 9 aylık şu an. Yaklaşık 3 aydır benim yanımda yerde yatıyordu yatak odasını satmıştık tayin durumları için vs gece beşiğe in kalk zor oluyor diye.i yerde beraber yatmaya başladık. Bugün de yatak odamız kuruldu beşiğine aldım mecburen ama uyumuyor. Yanımda yatmaya alışık olduğu için ayağa kalkp kucak istiyor uyku modu hiç yok 😭 nasıl yapıcam bilmiyorum yatırıyorum kaldırıyorum belim koptu. Hadi ilk uykuya yattı diyelim gece uyanmalarında nasıl yapıcam indir kaldır 😭 tecrübeli anne vTsa yardım istiyorum lütfen 😭