Deleted0979 ben de aynı şeyi yaşadım pandeminin ilk zamanlarıydı hiç dışarı çıkmadığım için bebek de pısete alışmadı diye düşünüyordum, 1 hafta hergün çıktım sokakta herkes bakıyordu bize avazı çıktığı kadar bağırıyordu 1 hafta sonra alıştı, arabayla giderken ana kucağında da bağırıyordu, sizin sıcaklığınızdan ayrılıp yabacı bir şeyde sarsıntıyla gitmeye alışkın olmadığından korkudan ağlıyor ama alışır