Kuzeybabyy Babasıyla ben hasta oluyoruz boğazımız kupkuru ve öksürüyoruz şimdide miniğim öksürmeye başladı gün içinde bir iki kere öksürmüştü ıhlamur yapıp içirdim başka ne yapabilirim 😔dokuz aylığız
Hcreymen Kuzeybabyy geçmiş olsun cnm ben bi tatli kaşığı tereyağını eritiyorum içine bi tatli kaşığı pekmez koyup surup gibi yine bi tatli kaşığı iciriyorum şuan biz buyuguz ama kücukkende yapiyodum çok faydasını gördüm sende araştırıp yap istersen
Sunlight Kuzeybabyy bugün instagramda bi doktorun önerisi olarak gördüm. Sarımsağı ezip üzerinden hafif çıkıcak kadar zeytinyağı koyup iyice harmanlayıp ayaklarının altına sürüp çorap giydirip uyutuyormuşuz. Herkes mucize gibi yazmış bence bi deneyin🙏🏻 Bide bizim doktorumuz mustelanın öksürük için olan balmı yada vickc baby balm sür ayak altı veya göğsüne demişti ben bundan da çok fayda görmüştüm
Kusannesi Kuzeybabyy canım çok etkili bir tarif veriyorum hemen uygula rahat uyusun. 3-4 diş sarımsağı iyice ez suyu çıkana kadar sonra zeytinyağı içine at biraz ağzı kapalı beklet 1-2 saat gibi. Sonra o yağı ayagının altına sür. Sadece yağı ama sarımsak değdirme. Çorap giydir uyut gece sürekli tekrarla. Balgamını bile söktürcek
Oznr11 Mertela_32 benim kizimda var burun tıkanıklığı akinti ıhlamur vercem birde ayva suyu duydum insallah iyi gelir
Zhre13 Kusannesi benimde bebeğim 8 buçuk aylık ve çok kötü öksürüyor doktor antibiyotik yazdı tereyağı pekmez de kaynatıp verdim ama bi değişiklik olmadı bunu da deniyecegim teşekkürler inşallah herkese şifa olur
Kuzeybabyy Kusannesi teşekkür ediyorum yaptım sarımsak yok sadece yağını sürdüm sabaha kadar kalsa bişey olmaz dimi
Hatice004 Kuzeybabyy Prospan al öksürük kesiyor bitkisel birde burnunu sürekli temizle yattğınız odaya buhar makineside koyabilirsiniz
Gocicim Kuzeybabyy limon portakal gbi meyveler olabilir sanki bi de petitus cocuklarda oksuruk hapsiruga birebir ama yine de doktora danismanizi tavsiye ederim keske maskeli gezsediniz:(
Kuzeybabyy Gocicim bizdede dğn gece başladı bugun devam etti çokta yaklaşmadık ama keşke dediğiniz gibi öaske taksaydık 🤦🏻♀️
ftsdmrhn Valla salgın varmış, şuan bizimkide öyle. Burun ve geniz akintisi var ek olarak. Pekmez tereyağı karışımını yaptom ama bilmiyorum faydası oldu mu olmadı mı, arada öksürüyo ana burnu tiklai iste