SimaBeste 11 aylık iri bebege astronot mont Alicam da hangi bedeni olur 2 yaş cokmu büyük gelir çok kasmasın istiyorum
Portakal SimaBeste ben 2 yaş alırdım hatta 3 bile alabilirsin😃 sonuçta kıyafet üstüne giyiloyor rahat olmalı
GoGirl SimaBeste bence olur biraz buyuk olur ama seneye de istiyorsunuz.hem iriymis hem kucuk kalip yapiyorlar hemde astronotun dari cok kasıyor