elifAelay27 Zeynepeymen Ben 3 ay 3 gün önce doğum yaptım bende de sezeryanla doğum yaptım istemediler arkadaşım benden 15 gün sonra yapmıştı ondan istemişlerdi aynı hastane fakat ayrı doktorları.
otose_san Zeynepeymen Kasım’da doğum yaptım istemişlerdi. Şehir hastanesinde yaptım doğumu, covid pozitif negatif olarak ayırıyorlar servisi, önceden doğum ve kadın hastalıkları diye ayrılıyormuş
Zhrabrk Zeynepeymen nisanda dogum yaptim sezeryanla normalde fiyatlandirma listesinde sezeryanda test zorunli yaziyodu refakatciyede zorunlu yaziyodu ama acil sezeryana alindigim icin yapilmadi😅
bebeksibiriyim Zeynepeymen bana yapılmadı.doktorum kimsenin almadığı covidli anneleri bile doğurttu valla bilemiyorummbazı yerlerre zorunlu bazılarında değil
cocomelon33 Zeynepeymen hastaneye bir sorun istemezler belki☺️öyle dayanılmayacak bir şey de değil istiyorlarsa bir seferlik zaten
Polikistikannee Zeynepeymen Ocakta dogum yapmıştım bana yapmadılar valla vakalar arttikca pcr testi de artiyor doğal olarak
Medusafer Zeynepeymen 1 ay önce seseryan oldum konuştuğum tüm hastanelerde hasta ve refakatçi için zorunluydu
Zeynepeymen Medusafer kimisi yaptırdım kimisi yaptırmadım dior bazı hastanelerde zorunlu değil galiba