Mesut_ve_annesi_63 ben en eski teknolojiyle yani 2003 yılında İstanbul’da ilk Aleksandrite lazer çıktığında yaptırmıştım 4 seansta %90 gitmişti, ve benim bacağımı jilet vs yaptığımdan diz kapağından aşağısı bir kökten 2-3 tane çıkıyordu saçım bile o kadar gür değildi 😂😂 tüm bacak kol koltuk altı genital yaptırmıştım ve o zaman daha makinelerle acılıydı 1 ay yanık iziyle dolaşıyordunuz ama sonuç çok başarılıydı, tüy ne kadar kalın ve koyu cilt ne kadar açık renkse o kadar başarılı oluyor, sonrasında uzun süre geriye kalan ince tüyler için gittim 2 yıl falan, 5 sene önce ancak bitti. Sanki hayatım boyunca hep böyle kaymak gibi tüysüzmüşüm gibi hissediyorum bence iyi araştır biraz fazla ver güvenilir bir yere git hiç düşünme 💃🏻