Merhaba güzel anneler 😇
oğlum ek gıda dönemine geçti buzlukta dondurulmuş sütlerim vardı onlardan yoğurt ve peynir yapmayı düşünüyorum aranızda daha önce deneyen güzel sonuç alan annelerim var mıdır ? Benimle tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim 🥰