Elfydr ya ben ogrendıgımde 9-10 aylık cıvarıydı, zamanı gecmıs bır yas sonrası yaptır falan dendıgı ıcın bekledım. Resmen stres yukluyum bulasırsa falan dıye🤯 cok ıyı yapmıssınız yetıskınlerı bıle etkılıyormus bu hastalık🤯 15 aylıkken yaptır dıyenler oldu ama yapacaklarını bılsem hemen yaptırırım su an 13 aylık. Bugun dr a da gıttık aksı gıbı sormayı unuttum bebegım durmadıgı ıcın, bıraz da kafam doluydu sanırım🤷♀️