Kızlar 4 aylık bebeğim var ama ayakları hep soğuk yani tek çorap giydiriyorum soğuk patik giydiriyorum soğuk iki çorap giydiriyorum soğuk. Uyurken çorapsız yatırırım battaniye örterim üzerine de sıcacık olur ama gün içinde hep soğuk çünkü ayakları hareket ettikçe terliyor ve sonrasında üşüyor. Be yaptıysam bi çözüm bulamadım başına gelen var mı ya da önerisi olan 🥲