bir_melek_annesi İyi akşamlar kızlarr 💕 Bebeğime e bebekten bi kaç bişey sipariş verirken humana iyi geceler çayı gördüm sipariş verdim uykusu düzene girer belki rahatlar diye, kullanıp memnun kalan var mı aramızdaa?
Glbhrylmz bir_melek_annesi Denedim ben canım ama kolik Bebek olduğundan etkili olmadı uykusu geliyordu ama yatamıyordu. Normal bir bebekte etkili olacağına inanıyorum
Zeynep-mina12 bir_melek_annesi benim bebeğim 6 aylık dişleri çıkmaya başladı geceleri çok huzursuz kuzum bu gece içirip uyuttum bakalım bi değişiklik olacak mi
Dmrcnn bir_melek_annesi en işe yaramayan şey o aldığınız🙄 bende kullandım oğluma hiiiiç işemyaramadı ayrıca gaz yaptı uykusu daha da kaçtı. Sonra bay bay goodnight kullandık doktor önerisiyle oda işe yaramadı ama gaz yapmadı en azından
Glbhrylmz bir_melek_annesi Sürekli vermeyin isterseniz bünyesi alışıp sonrasında uyumaya bilir yani etkisini yitirebilir
bir_melek_annesi Glbhrylmz yok sürekli vermeyi düşünmüyorum canım arada huysuzlandığı zaman bide tam diş dönemi bazen 12 1 de uyuyo o zaman kullanmayı düşünüyorum
Glbhrylmz bir_melek_annesi Allah yardımcın olsun canım bunların bu uykularından gazındn dişinden Rabbim bize sabır versin 🤗🤲
bir_melek_annesi Dmrcnn Belki bebekten bebeğe değişir bakalım bizde nasıl etki gösterecek ben zaten her zaman kullanmayı düşünmüyorum