Aygul_2021 valla hamile linkten hemen önce gitmiştim. Ben dikişsiz yakma yöntemi ile yaptıracaktim ama doktor içte de var dedi ameliyat olman lazım narkoz ile dedi. Ama artık bundan daha kötüsü olmaz o yüzden acelesi yok hamileyken rahatsız olursun dedi ki cidden öyle oldu. Yani benim ki son evre oldugu icin acelesi yok. Ama erken teşhis edilirse ayakta redavi ediliyor . Narkoz yemeden alabiliyorlsr yakarak