Üşütmüş olabilir. Alerjisi olabilir. Çok yedirmiş olabilirsiniz. Benim annem de kardeşime hamileyken beni emzirmiş çok pişman. Süt hiç yaramadı çok zayıfladım çok hasta oldun der sürekli. Ama bilmiyorum ne kadar doğru doktorların dediği ile çelişiyor sonuçta. Bence emzirmeye sütünüzü sağıp birkaç gün ara verin. Baktınız aynı emzirmeye devam edin. Geri memeye döndürmek ne kadar kolay olur bilemem ama 🤍😔