Kdr-eren 18 ay aşısını oldu oğlum dün bugün biraz daha şişlik oluşmuş biraz buz koymaya çalıştım ama koydurmuyor kendiliğinden azalıp geçer mi yaşayan var mı nasıl geçti acaba
pnrdnz93 Kdr-eren biz 2 hafta oldu vuralı 2 gün ara ara buz tuttum Kolonyalı pamuk tuttum 1 hafta sonra geçti