Efeninannesiii02 Kızlar balık yağı önerirmisiniz doktor bize sadece kışın öneriyoruz dedi ama ben yinede aldım bi tane veriyorum bilgisi olan var mi sadece kışın mi verilir balık yağı?
herseyguzelolacakk Efeninannesiii02 bizim doktorumuzda yazın önermiyorum demişti. Bizde möllers balık yağı geçen hafta başladık. Ama hiç içmiyor maalesef. Çöpe gidecek galiba
acimavi Efeninannesiii02 ben doktoruma sordum önermedi balık yağı, sadece gelişiminde ciddi eksiklik gördüğüm bebeklere veriyorum dedi
Efeninannesiii02 herseyguzelolacakk ocean portakal aromali aldım ben çok şükür ilk 2 gün sevmedi ama şuan alıştı 1 ay oldu başlayalı
herseyguzelolacakk Efeninannesiii02 ne güzel. Darısı bizim başımıza. Aslında möllersin de aroması çok güzel. Ama benim oğlum sevmedi
graycloud Ben her mevsim vermeye çalışıyorum doktor bize easyfishoil önermişti hep ondan alıyoruz gayet memnunuz
elifsesiz Ben yaz kış veriyorum açıkcası. Doktorumuz her mevsim kullanabilirsin demişti easyfishoil alıyoruz
duyguln31 elifsesiz kaç yaşında kullanılabilir canım benim kızım da 1 yaş 20 günlük kışın ya bende kullansam mi diyorum bilemedim
-erCansu- Benim doktorumda balık yesede yemesede ver dedi 1 yadindna beri kullanıyorum 4 aydirda easy Fish oil kullanıyorum