Merhabalar😊,oğlum 3 ay 22 günlük ve besin alerjisi var. Doktor kilo alımını yeterli bulmadığından mama takviyesi başlamamı istemişti. Şimdi süt yeterli gibi ama alerjiden dolayı mutlaka günde 1 kez de olsa mama içir, ileride alıştıramazsın dedi. Similac Alimentum zor da olsa birazcık içiyor. Fakat Similac Elacare’i içerik olarak daha çok beğendim. Birde Alinentum’u hazırlarken bile midem bulanıyor, oğluma üzülüyorum çok 😢 Sizlerinde önerisini almak istedim. Hangilerini kullandınız, bebekleriniz sevdi mi ? Birde şu alerji ne zaman bitiyor 🙄 Doktor bir deneyelim diye önce normal mamaya başlattı, perişan olduk 3 günde 😢 Teşekkürler şimdiden 😊