Kızlar kızım ek gıdaya geçti 7aylik 5.5aylikken başladık ek gıdaya çok güzel yemek yiyor üstüne benide çok az emiyor gün içinde geceleri güzel emiyor gündüzleri de sütum birikiyor haliyle akşam üzeri sagdigimda 120ml falan çıkıyor buzdolabında baya biriktirdim zaten süt lazım olursa diye hastanelere falan öyle annesi olmayan bebeklere falan bağış yapiliyormu bı bilginiz varmı yani her hastane kabul ediyormu bende böyle bişey düşündüm çünkü süt doldukça beni rahatsz ediyor yada bir önerisi olan varmı