Benim bebeğim genellikle uyuyor gece uykusu kesintisiz 4-5 saati buluyor uyanıyor emiyor altını alıyorum uykuya devam ediyor iki üç kez uyanıp en son 10-11 gibi kalkıyoruz iki saat falan uyanık oluyor oynuyor falan yiyip tekrar uyuyor herkes bebeğin az uyuduğunu söylüyor ben endişelendim fazla mı uyuyor acaba :/ doktorumuz sen uyandırma istediği kadar uyusun acıkınca uyanır demişti dokunmuyorum