Herhangibiri33 evet evet kesinlikle yapıyor. Sağlık ocağındaki ebe bize 100 kere söylemişti. Kızarıklık yapabilir.Gözlemleyin. Kızarıklık şişlik olursa derhal kesin doktorunuza danışın diye. Özellikle de bacaklarda demişti. Hatta ben de aşı olduktan sonra hemen vermedim. 3 4 gün bekledim. Çocuğun zaten aşı sıkıntısı var bir de bu alerji yaparsa hepten kötü olmasın dedim. Sonra vermeye başladım. Hep baktım çok şükür alerji yapmadı ama içinde yüksek miktarda paraben olduğunu öğrenince 10 gün falan kullandıktan sonra kendimiz bıraktık