Edaaaaawww serum fizyolojik kullanın sürekli açık olması lazım burnu. Bir de bir yöntem öğrendim benim bebegim de grip çünkü.
Sarımsağı ezip zeytinyağında bekletin. Sonra o zeytinyağını ayagının altına sürün ve çorap giydirin. Yarın deneyeceğim bende.