Melegim1 daha dün bitti karantinamız bebeğm 3 aylık 3 4 güne atlattı endişelenmeyin ateş yaptı ama yüksek değildi uyku hali oldu 2 gün sonrasında az miktarda vücudunda döküntü oldu geçti 2 3 güne o da bizden önce toparlandı maşallah ateşi çıktıkça soydum bodyle kaldı sadece calpol verdim ateşi düştükten sonra giydirdim tekrar boo bol emzirdim başka da yapılacak pek bişey yok onlar bizden daha kuvvetli