Esrvl Bebivita mama kullanan var mı? Nasıl memnun musunuz? Ayrıca içerisinde laktoz var bu bebeğe zarar verir mi?
Lagertha Esrvl tadı da kokusu da bi değişik. Biberonun içi katı yağ koyulmuş gibi berbat bi hal alıyor.
minabebek Esrvl benim bebeğim beğenmedi çöp oldu mama ek gıdasına karıştırınca bile yemiyordu tadını beğenmedi hipp güzel 👍
Lagertha Esrvl yok hiç sevmedi kakası da yeşil ve sümüksü bişey oldu vermedim bi daha. Bebelac normal olanı 500 gr 60 TL onu dene istersen
zeyzey77 Esrvl Laktoz hemen hemen her mamada var içerisinde inek sütü olduğu için laktoz var . Bebivita da nişasta var en zararlısı o. İçinde Nişanta olmayan mamalar tercih edin bence
zeyzey77 Esrvl Hero baby alma boşuna üretimi yok dedi firma. Satılan yerlerde son stokları satıyorlar ve son kullanma tarihleri çok yakın mesela ebebekte son kullanma tarihi 25 ekim diyor. 2 hafta sonra 25 ekim zaten
Gamze00777 Esrvl bebelac kullan eğer alım gücün kısıtlıysa uygun bi mama. Bide hero baby de uygun. BİM’in maması hakkında bi fikrim yok. Kullananda yok çevremde
Esrvl Gamze00777 bebelac gold kullandım bebeğimin çok gazı oldu o mamayı verince. Hero baby hangi marketlerde satılıyor?
zeyzey77 Esrvl Biz Bebelac gold kullanıyoruz. 900 gram 105 lira . Sarı kutusu da var o daha uygun hangisini beğenirseniz