Bugun kontrole gittik doktor pipiyi ittirdi ucunu görmek için hafif kanadı normal mi ve anestezi altında.sikinti oluyor.mu sunnet edilirken? Bir de kan verdik çok damla damla aktı.oglumda sol kolda az sağ koldan daha çok geldi.sizce kansız mı? Çok soru sordum ama doktor çok kilolu yapma pipisi içeri gömülür dedi sunnetten sonra inşallah sorularıma cvp bulurum