Selin93 Linamommg merhaba 9. Aydan sonra 3 numara kullanılıyor diye biliyorum. Oğlum 11ay 22 gunluk 3 numara kullanıyoruz. 7 gün sonra 4 numaraya geçeceğiz. :)