Annesivebebesi Halimiz ne olacak acaba her şeye zam yine…Bezleri filan stoklayalım bari indirim kovalayıp
momofa Yok artık siz söyleyince baktım. Nerdeyse 9 olmuş 😳 bebeklerimiz büyüyünce yurtdışında rahat etsin diye içinde Türkçe karakter olan isim koymuyoruz ama bu gidişle hayal olacak yurtdışı.