Mom73727 covid aşı sonrası baş ve bel ağrısı yaşayan oldu mu ikinci dozu oldum basım catlıyor sanki agrı kesici alacağım artık katlanılacak gibi değil🤕😓
Mom73727 ElisaNazzz hadi ya 🥺çok geçmiş olsun yeğenim bir ay önce ikinci doz oldu hala bel ağrısı çekiyor
ElisaNazzz Mom73727 olmicam olmicam dedim oldum ama bu ikinci doz sarstı beni çocuğa bakamıyorum Allah’tan annem bakıyor
Mom73727 ElisaNazzz bende olmayacaktım korkuyordum biyandan oldum ama mahvetti beni yere eğilince zongluyor beynim 🥺
momofa ElisaNazzz Ama şöyle düşünün aşı bile böyle yaptıysa Allah korusun hasta olsaydınız nasıl olurdunuz?