Srnsrnsrn ben bulamaç hiç vermedim, ama kaşık maması yapıyorum arada guniçinde çok az yemisse falan benim oğlumda tam 7 aylık, kahvaltı veriyorum neredeyse 1 aydır salatalık veriyorum kabuğunu soymuyorum Parmak şeklinde kesiyorum içini kemiriyor, sonra marketten köy peyniri aldım yumuşak onu yiyor, menemen yiyor, yumuşak yumurta yiyor, yumurtalı ekmek yaptım geçen yedi onuda ama bunları tabi çok az yiyor zorlamıyorum, kuymak yiyor bize ne yaptıysam acısız az baharatlı yiyor, irmik maması falan denedim yemedi hiç o yüzden zorlamadim biz ne yersek azıcık yiyor