Feyme16 merhaba canım bende aynı durumdaydım. Bizim sarılığımız 3 ay sürdü. Topuk kanından bişey çıkmadıysa hiç endişelenme. Süte gelince ben söyle ilerledim. Bebeğim 35 haftalık sağlıklı doğdu. Meme reddi vardı. Hemen emzik verdim emme refleksi ilerlemeye başladı. Daha sonra 3 gün hemen elektirikli pompa aldım. Sütümü tüm gün aralıklarda sağmaya devam ettim. Ayrıca bebeğimizi silikon göğüs ucu ile emzirdim. Reddetmemeli ve güzel tutabilmesi için bu şekilde uçu da çıkmaya başladı. Makinede hemen süt gelmedi hali ile 4 gün öğlende akmaya başladı. 30 cc süt sağmıştım hiç unutmuyorum ve arkasından 3 litre su içtim,bulgur pilavı,pişmaniye yedim ve uyudum. Bu esnada sagdıgımda sütü ve mama desteği verdi ailem. Uykumdan titreyerek uyandım çünkü sütler gelmişti. Süt sıtması derler. Daha sonra hep göğsümü verecek hem sağarak 5 günde sütümü çoğalttım. Bol bol su iç ve göğsümü sağmaya ihmal etme, bebek göğsümü emdikten sonra o göğsümü muhakak sağ, sağma pompası olarak ta mochi yi öneririm,acısız ve müthiş hızlı. Sevgiler