İzmirli anneler, oğlum 6 aylık. İzmir ısındı malum. Evimizde termometre 28 derece gündüz, 27 derece gece gösteriyor. Kısa kollu giydiriyorum gündüzleri ama gece korkuyorum ve saat gece 11 gibi uzun kollu giydiriyorum. Uzun lafın kısası bebeğim terliyor ve isilik var boynunda. Yanlış mı yapıyorum acaba sizler nasıl giydiriyorsunuz bebişleri?