Anne888 Kuzlarrr mamayı hazırlıyoruz ya hemen tüketmesi mi gerek ? Bebişim bazen çok aç uyanıyor ve hemen ağlamaya başlıyor en azından uyanacağına yakın yapsam bişi olur mu acaba
Miniee Anne888 oda sıcaklığında 1 saate yakın durabilir ama sen yinede o kadar bekletme risk almaya gerek yok, evde termosla mama kabı kullanabilirsin hazırlayıp odasına koy ben geceleri öyle yapıyorum.
Mommqueen Anne888 ağzıa dürmesse bişey olmuyor oda ısısında 3 saat durabilir ama bebeğinz biberonu agzna aldgndan itibaren 1 saat içindd bitmeli
kirmizibasliklikiz_ Anne888 bende cezvede kaynatiyorum bi sonraki mamaya kadar iliniyo zaten hemen hazirliyorum.. suyum hep hazir oluyo yani termos kullanmiyorum ben 😊
123_azra Canım uygun olan mamanın 1 saat içinde tüketilmesi ama ben tadı gelmezse 3 saate kadar bekletiyorum ama soyle bır kolaylık sunayım bır termos edın sureklı ılık su olsun içinde biberona da toz mamanı koy bebegın uyanınca 2 dk calkala ver
Anne888 123_azra aaa evet mantıklıymış gercekten ama benim termos bi süreden sonra soğutuyor koyduğum ılık su soğursa bişi olır mu ki
Miniee Anne888 dışarı çıkarken kullanılan 3 katlı içine mama konulanlar varya ondan demiştim ama biberonun içine koymakta mantıklı o daha kolay uzerine suyu koy tamam🙂 bebeğin ılık içmesinde bi sıkıntı olmaz benimki soğuga yakın bile içebiliyo.
123_azra Anne888 Anne888 soğuk mama gaz yapıyor bebekte o yuzden termosa sıcak koy bebegın uyanana kadar mama yapacak kıvama gelır
Bedisayaz Tupperın ölçekli mama kabı var iki gözüne vereceğim kadar koyup termos biberon ve mama kabını yanıma alıyorum gece.
Mommqueen Ev içinde arkadaşlar gibi bende termos ve mama kabı kullanıyorum çok pratık oluyor sıcak suyum elimn altında hazr hep hemen ılştrıp verıyorum
Mommqueen Anne888 https://ibb.co/2SzbrW1 şöyle bişey canım bölmeli ne kadar yapcaksam ölçüp bölmeye koyuyorum yaparken çok pratik oluyor