Beyza_momss canım sütünü sağ ver benim başıma neler geldi neler benimde bebeğim şuan 23 günlük. Doğduğu ilk gün göğsümü tutuyordu sonra tutmamaya başladı göğüslerim şişti dokunamıyordum ağrısından ateşlendim ateşim 39lara 40lara çıkıyordu göğüslerim yüzünden. gidip eczaneden silikon aldık onunla emer gibi oldu gene işe yaramamaya başladı bebeğim 5 günlükken soldu gitti ellerimde dayanamadım sonunda sütümü sağdım biberonla verdim göğüslerim rahatladı bebeğimin yüzü gözü kendine geldi daha sonra anladım ki bebeğim göğüslerimi şişkinlikten tutamıyor göğüs uçlarımda az zaten. Biberonla vermeyi bırakıp tekrardan göğsümle emzirmeyi denedim sağdığım için artık tutulacak yumuşaklıpa gelmişti göğüslerim bebeğim sol göğsümü tuttu sağ göğsümü tutmadı Bu günlerce sürdü sağ göğsümü sağmaya devam ettim Sağ göğsümün kurumasından korktum (ama sağmak kurutmuyormuş anne evhamı işte) bebeğimi sağ göğsüme ters tutuş ile emzirdim pes etmedim sonunda tuttu. Meğersem ben doğum anında korona olmuşum bebeğim 5 günlükken koronayı benden kapmıştı. Ha birde sarılık geçirdi zor günler geçirdik bebeğimle ama Rabbime şükürler olsun Allah bir yol gösteriyor anne sütünde antikor olduğu için bebeğim bir günde atlattı koronayı. Her yolu dene baktın olmuyor mamayı da ver kimseyi dinleme bebeğini sakın aç bırakma ve gücünü topla onun sana ihtiyacı var❤️