arzuublm Güzel anneler bebeğim bugün asi oldu verem aşısı ve 2 aylık aşısı şuan çok huzursuz ve ağlıyor onerebileceginiz birşey var mı Ablam paranox s fitil al dedi siz neler yaptınız
Selma-aygun37 arzuublm fitili şurubun fayda etmediği zamanlarda çok zorda kalınırsa verin diyor Dr lar direk fitil vermeyin popoda tahribata yol açabilir Allah korusun şurup vermediyseniz şurup deneyin Allah şifa versin kuzuna
Irmakprensesinannesi arzuublm paranox fitil bize doktorumuz verid bizde aşı olduk şuan a kdr sakin gidiyrz fitil rahatlatır ama bir günde 1 tane kullanabilirsiniz sonra sinda yine huzursuzlanirsa calpol bir kaşık verin rahatlatir
Mikiii Aşıya gitmeden 15-20 dk önce verdim ben calpol ve ne ağrı ne sızı ne ağlama hiçbirşey olmadı sonrasında da verdim hemşirenin talimatıyla . Sizde şimdi verin 4-5 saat arayla vermiştim ben aşıdan sonra 2 kere 👍🏼