Mavsnz06 Kızlar bebeğim sürekli elimi tutmak veya bişeyi tutmak istiyor emerken sürekli elleri hareket halinde sizce normal mi neden yapıyordur birde ayaklarını sürekli birbirine sürtüyor normal günlük hayatta
zeynepbalci Mavsnz06 elleri normal canım benim kızım da öyle uyuturken de öyle alıp pışpış yapıyorum o zaman resmen şiddete kayıyor 😂 ayaklarına dikkat etmedim çok ama takip et bakalım kaç aylık bebeğin
hyt_50 Mavsnz06 normal cnm benim bebeğim de 5 aylık emerken filan eli ayağı hiç durmaz yere koyduğum anda döner çok hareketli bir bebek
Emos3351 @Mavsnz06 ellerini keşfetme döneminde olabilir benim bebeğim de aynı şuan eli ayağı hiç durmaz
asgg_smy14 Mavsnz06 çok normal hareket li bence ne güzel bizim ki ayaklarını öyle bir sürtüyor ki coraplarını cıkarıyor kendi kendine