Merabalar kizlar kizim 49gunluk malesef salliyarak uyutuyorum ama uyku duzeni kurnak istiyorum sizce erkenmi yoksa birazdaha beklemeliyimiyim nasil bi yol izlemeliyim siz neler yaptiniz nasil uyuttunuz uyumadigi zsmsnlar agliyor cok nadir susar aglsdigi icin uyutmaya calisirim bu boyle oluyr hep. Oglen 12de uyur 3 kadar sonra uyumuyir aksam 7 8 gibi uyuyor 11 gibiuyanir 1de uyur 3de kalkar o saate kaka yaptigi icin uykusu kacar 3 4 gibi gece sonra 1 saat oyle bi uyur 6 7 uyanir 9 10 gibi uyursa uyur cok duzendiz bide bu sallamaa isini nasil birakmaliyim agladilcs salliyorim nasil aglsmAmasini sagliyorsunux yada agladikcs napiyonuz tecrubelere ihtiyacim var