mugeoz kızlar bebeğim 2 aylık ve gecelerş çok fazla uyanıyor gündüzleride sürekli emmmek istiyor şuan 5500 kilo yani doymadını düşünüyorum doktorum sen bilirsin dedi sizce ne yapmalıyım
Kutayyy21 mugeoz geceleri fazla uyanıyorsa alışkanlık olabilir benim oğlum da çok uyanırdım neredeyse saat başı bende 4 aylıkken başladım hiç bi faydası yok hâlâ aynı verdiğim para ziyan olmasın diye veriyorum mamayi da
mrveefe12 mugeoz o aylarda uyanıyorlar normal bence bende vermiştim yine aynı devam etmişti deneyin yine de