Merhaba güzel anneler. 21 günlük bebeğimle aranızda yeniyim 😇 bir konuda sizlere sorum olacak. Bebeğim ara sıra nefes alırken sanki tıkanmış gibi ses çıkarıyor bu durum emzirirken de oluyor. Sanki boğazını birsey sıkıyor gibi. Aynı zamanda arada sırada yutkunurken de zorlanıyor tükürüünü tutmayıp beklediği de oluyor. doktor normal dedi ama ana yüreği rahat etmiyor. Bu durumları yaşayan var mı aranızda?