MinnakKuzucuk Merhaba anneler yari gomulu 20lik dis ameliyatla alacaklar acaba aranızda böyle bir durum yaşayan oldu mu agri kesici neler içtiniz emzirirken
YavruKartal MinnakKuzucuk Ben çektirdim. Parolden başka bişi içemedim maalesef. Geçmiş olsun şimdiden.
MihmininAnnesi MinnakKuzucuk benimki tam gömülüydü öyle ameliyat gibi değil normal dişçi koltuğuna oturdum sadece uyuşturdu. Böyle kalın tığ iğnesi olur ya onun gibi bi aletle dibinden kazıdı resmen ama gram acı duymadım. Sonra 7-8 dikiş attı. Belli bir süre geçince tam hatırlamıyorum dikişleri aldırdım. Antibiyotik ve ağrı kesici tedavisi aldım
arifekldrm Bende iki hafta önce son 20 lik dişimi çektirdim. Bu en sonuncu kötüydü iki gün bişey yiyemedi. Emzirdigim için antibiyotik yazmıştı bı kere içtim oda bebeğime etki yaptı icemedim ondan uzun sürdü iyilesmesi şuan iyim ama 😁
arifekldrm MinnakKuzucuk Valla ben hepsini çektirdim bir tane kalmisti ilk üçünde hiç zorlanmadım iki saat içinde yemek falan yedim. Ama bu en sonuncu da iki gün bişey yiyemedm dikiş atmışlardı bunda o yüzden heralde. Bebeğimi de emzirmistim 10 saat
MihmininAnnesi MinnakKuzucuk ince bi sızlama şeklindeydi sadece ağrı kesiciyle dindi. Dikişler alınınca ağrım kalmadı
Melekkanne MinnakKuzucuk ay ben çok kötü oldum 1 ay oldu çekildi öldüm öldüm dirildim doğumda bu kadar canım yanmadı uyuşukluğu geçince çok canım yandı gerizekalı doktor antibiyotik vermemiş bana vermediği için 3 gün gece gündüz ağla ağla öldüm acıdan 5 tane dikiş vardı sonra gittim tekrar çok canım yanıyor dedim antibiyotik verdi sabah akşam içtim ağrım dindi yatıp kalkıp doktora sövüyorum çünkü çok canım yandı 😪😪
MinnakKuzucuk Melekkanne bide b8sry yiyemezsem sütüm kesilirse diye korkuyorum ağrıdan şişlikten ağzını acamayanlar varmis
Melekkanne MinnakKuzucuk çok iyi anlıyorum seni canım ben ilk defa diş çektirdim oda 20 lik oldu trajedi kaldı antibiyotik mutlaka kullan yazdır yoksa geçmez düzelmez
Melekkanne MinnakKuzucuk ben çorba içtim sadece hoşaf felan emziriyorum bende Allah’a şükür kesilmedi canım