Merhabalar öncelikle 🙋🏻♀️ Bebeğim 37 günlük ve son 20 gündür devamlı kusuyor daha doğrusu süt cikariyor yarım saat sonra emdikten . Başına gelen anneler Bunu nasıl önlediniz ? Doktorumuz fazla sütü cikariyor dedi ama hem heryerimiz kirleniyor üst baş değişiyoruz hemde emdigini cikariyor diye üzülüyorum